Trendy chování spotřebitelů v roce 2012 podle JWT

středa, 14. prosince 2011, 03:43 Výzkum MediaGuru

Agentura JWT vydává svou sedmou předpověď klíčových trendů, které budou ovlivňovat spotřebitelské chování a postoje v příštím roce.

Přetrvávající ekonomická nejistota, nové technologie a myšlenka sdílené odpovědnosti jsou jádrem, několika z představovaných trendů, které popisuje agentura JWT. Podle prognózy bude ekonomika tlačit značky do toho, aby nabízely víc základních balíčků pro cenově citlivé zákazníky a tak se přizpůsobily „novému normálu,“ který je už delší dobu uplatňován ve vyspělých zemích. Současná situace také podpoří vlnu podnikavosti a to zejména u mladé populace.

JWT “10 trendů pro 2012” je výsledkem kvantitativního, kvalitativního a sekundárního výzkumu vedeného během letošního roku výhradně za účelem této zprávy. Studie zahrnuje příspěvky od téměř 70 JWT plannerů z více než dvaceti trhů a rozhovory s experty a vlivnými lidmi z oblasti technologie, luxusního zboží, sociální odpovědnosti nebo akademického prostředí.

Zpráva JWT “10 Trends for 2012” je dostupná ke stažení na JWTIntelligence.com.

Video  JWT - Trendy 2012 ve 2 minutách

-mav-