Kofola má novou kampaň na sirupy Jupí Superhustý

pátek, 20. ledna 2012, 12:28 Aktuality MediaGuru

Na sklonku loňského roku uvedla společnost Kofola na trh novou řadu ovocných sirupů Jupí Superhustý. Nyní přichází s nadlinkovou kampaní na její podporu. Pod TV spotem je podepsaná Bára Novotná z agentury Crea, která se coby copywriterka podílela na divácky nejúspěšnější vánoční reklamě s prasátkem. Režisérsky se ho ujal Jakub Kohák, se kterým Kofola spolupracovala již na několika reklamních spotech, například Rybník či Nuda pláž.

TV spot hraje na pozitivní notu s claimem: Vše dobré, co svým blízkým dáte, se vám vrátí. Atmosféru dětské zábavy, kterou doplňuje píseň „Znala panna pána“ z české komedie „Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách“.

„Značka Jupí si klade za cíl upevnit pozici leadera na trhu a přiblížit se vnímání spotřebitelů. Budeme rádi, pokud se nám podaří předat spotřebitelům všechny pozitivní emoce, které jsou se značkou Jupí spojeny. Je to především radost a rodinná pohoda,“ říká Alena Procházková, senior brand manažerka značky Jupí.

-kch-