PHD Noc reklamožroutů v Brně
PHD Noc reklamožroutů v pátek proběhla v brněnské Flédě. Návštěvnost byla veliká a MediaGuru byl přitom.
PHD Noc reklamožroutů v pátek proběhla v brněnské Flédě. Návštěvnost byla veliká a MediaGuru byl přitom.
Vrchní soud v Praze vyhověl odvolání společnosti Tiscali Media, která podala insolvenční návrh na Médeu. Zvrátil tak rozhodnutí Městského soudu v Praze.
Druhý ročník konference OmniConnect se bude věnovat pozornosti a tomu, jak přístup zohledňující pozornost ovlivňuje kreativu, způsob komunikace a mediální plánování.
Kofola po letech mění logo, etikety, lahve, plechovky i sklenice celého svého portfolia.
Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move People Through the Wonders of Sport“.
Cílem nových spotů od tvůrců Petra Kolečka a Dana Strejce je propagovat pozitivní hodnoty ve sportu. Partnerem kampaně je společnost Kaufland.
V nové kampani se Pilsner Urquell zaměřuje na třetinkové vratné lahve. Chce tak oslovit příležitostné pijáky piva.
Partneři mistrovství světa v ledním hokeji i národní hokejové reprezentace startují své hokejové kampaně.
Košík prošel kompletním rebrandingem a zásadní změnou positioningu. S novou podobou expanduje do zahraničí.
V pražském obchodním centru Galerie Harfa využívá Budějovický Budvar 3D reklamu.
Pořadatelé letošního ročníku karlovarského festivalu KVIFF odtajnili hlavní vizuál a představili partnery.
Na trh vstupuje Partners Banka. Ambasadorem nové značky se stal český písničkář Pokáč.
Tesco spouští svou letošního hokejovou kampaň. Součástí je soutěž o vstupenky na finále i spolupráce s influencery.
Agentura Mindsquared rozšiřuje svoji manažerskou strukturu, nabírá nové lidi a provádí vnitřní reorganizaci.