SpěcháTo.cz přichází s další nadlinkovou kampaní

pondělí, 23. ledna 2012, 16:01 Aktuality MediaGuru

Inzertní portál Spěcháto.cz, jeden z nejmladších projektů skupiny Allegro Group CZ, která mimo jiné provozuje i nákupní server Aukro nebo srovnávací server Heureka, spouští dnes další vlnu své nadlinkové kampaně.

„První kampaň na SpěcháTo, která běžela v říjnu, přinesla nárůsty v řádech desítek procent a pozitivní ohlas u našich uživatelů, proto jsme se rozhodli na kampaň navázat a tu aktuální pojmout ještě masivněji, “ říká Alexandra Poláková, marketingová ředitelka holdingu Allegro Group CZ.

Hlavním motivem kampaně je rychlost nákupu a prodeje, která je díky lokálnosti portálu SpěcháTo.cz jeho největší konkurenční výhodou. „Z pohledu kreativního zpracování je nejvýraznější hudba, která je snadno zapamatovatelná a opravdu chytlavá,“ prozrazuje Alexandra Poláková.

Součástí kampaně jsou televizní spoty, které jsou přejaté od polské Tablica.pl a lokalizované pro Českou republiku. Nasazené budou ode dneška po dobu šesti týdnů.

 

Televizní kampaň bude doplňovat další komunikace v rádiu, printu a outdooru. Masivní bude kampaň na internetu, kde bude probíhat formou bannerové reklamy a aktivit na Facebooku.

-kch-