České spoty na Noci reklamožroutů
Čtvrteční večer patří Noci reklamožroutů a nebude na něm chybět ani česká produkce. Jean-Marie Boursicot do svého programu zařadil čtyři české reklamní spoty.
Čtvrteční večer patří Noci reklamožroutů a nebude na něm chybět ani česká produkce. Jean-Marie Boursicot do svého programu zařadil čtyři české reklamní spoty.
WPP přejmenovává GroupM na WPP Media, změnou chce reflektovat éru umělé inteligence.
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace funguje trochu jinak?
Pokud v závěrečném čtení při projednávání zákona o návykových látkách projde pozměňovací návrh, bude to znamenat velké omezení pro reklamu loterijních a sázkových společností.
Při pokusu zdolat pákistánskou horu Nanga Parbat tragicky zahynula Klára Kolouchová (Poláčková).
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana v reklamě.
Český audiovizuální průmysl si v roce 2024 vybral pauzu v době nevýhodných pobídek a soustředil se na přípravu podmínek pro nový růst, stoupla česká VOD tvorba a reklama.
Dlouholetí manažeři dřívější skupiny Group M v důsledku restrukturalizace odejdou, na post CEO WPP Media se posune Veronika Burešová.
Pivovary CZ Group, pod které patří pivní značky Zubr, Holba a Litovel, chtějí najít novou digitální agenturu.
COMvergence aktualizovala žebříček mediálních agentur a sítí podle reklamních objemů klientů za rok 2024. Největší mediálkou podle objemu zůstává Knowlimits, největší sítí mediálních agentur Omnicom Media Group.
V nové letní kampani se Penny opět spojuje s dvojicí Richarda Genzera a Michala Suchánka, kteří tentokrát vystupují v rolích chalupářů.
Pozměňovací návrh na omezení reklamy na hazardní hry by mohl významně změnit financování českého sportu. Upozorňují na to zástupci sportovních svazů i sázkových společností.
Vinea v nové kampani spojuje české a slovenské umělce, společně předělali píseň Mám ťa rád“ od Karola Duchoňa.