České spoty na Noci reklamožroutů
Čtvrteční večer patří Noci reklamožroutů a nebude na něm chybět ani česká produkce. Jean-Marie Boursicot do svého programu zařadil čtyři české reklamní spoty.
Čtvrteční večer patří Noci reklamožroutů a nebude na něm chybět ani česká produkce. Jean-Marie Boursicot do svého programu zařadil čtyři české reklamní spoty.
Frustrovaní zaměstnanci, kteří se bojí změnit práci, a 10 miliard ročně do rozpočtu ladem kvůli mámám, které chtějí pracovat, ale nemají možnost. O bolavých místech českého pracovního trhu se mluvilo na několika podzimních odborných akcích.
Společnost Warner Bros. Discovery testovala úspěšnost lokálního obsahu na placené televizi. „Nemůžeme jednoduše říct, že je lokální obsah automaticky tahounem sledovanosti," říká v rozhovoru Atmedia Jamie Cookie.
U příležitosti 35. výročí sametové revoluce startuje spolek Díky, že můžem kampaň, do níž se zapojí i komerční firmy, neziskovky či influenceři.
T-Mobile startuje svou mezinárodní vánoční kampaň s názvem „Kde končí bariéry, začínají spojení“.
Mediální skupina Knowlimits vyvinula vlastní strategické plánovací nástroje Know.tools.
Datart spouští nový kreativní koncept. V hlavní roli se objeví zákazníci se svými každodenními elektro zážitky, tváří je Lukáš Pavlásek.
Frekvence 1 vysílá 31 let a při této příležitosti spouští novou kampaň. Pracuje se jmény svých moderátorů, které spojuje s unikátními termíny.
Většina zákazníků O2 nemůže využívat výhod nové sítě 5G, nemají totiž vhodné telefony. O2 proto vánoční kampaní podporuje výměnu zařízení za zvýhodnněých podmínek. Upozorňuje také na bezepčnostní rizika starších zařízení.
Čedok představuje slogan „Pořád je co objevovat“ a startuje novou kampaň o emocích z prvních cestovatelských zážitků.
Soutěž reklamní efektivity Effie zná nominované kampaně, ze kterých vzejdou letošní vítězové.
Vystoupení České filharmonie v legendární Carnegie Hall bude orchestr streamovat na svých webových stránkách. Diváky na přenos láká kampaní Nezapomeňte!, ve které vystupují sami hudebníci i šéfdirigent Semjon Byčkov.
Český dealer vozů značky Volvo si do reklamy k 15. výročí založení přizval Matěje Rupperta, Dana Bártu, Hynka Čermáka nebo Aleše Najbrta.
Alza v předvánoční sezóně nasadí nový komunikační koncept, v němž poprvé doplní maskota Alzáka i rodina.
Festival Colours of Ostrava vstoupí do svého 22. ročníku s novou vizuální identitou od Studia Najbrt.
Notino spouští vánoční kampaň, v níž představuje dárkové pomocníky.