Nápady světové reklamy: výroční zprávy
V době, kdy firmy usilovně pracují na rekapitulaci výsledků loňského roku, přijde trocha inspirace pro kreativní přebal této publikace jistě vhod.
V době, kdy firmy usilovně pracují na rekapitulaci výsledků loňského roku, přijde trocha inspirace pro kreativní přebal této publikace jistě vhod.
Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 zůstává ve skupině 15+ seriál Polda s více než milionem diváků. Do vysílání vstoupil nový díl pořadu Utajený šéf, který měl těsně nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Skupina Mind2Flo mění interní uspořádání. Značky skupiny Mindsquared a Flo upravují strukturu vedení, odchází management pod vedením Jana Galgonka.
Kofola po letech mění logo, etikety, lahve, plechovky i sklenice celého svého portfolia.
Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move People Through the Wonders of Sport“.
V nové kampani se Pilsner Urquell zaměřuje na třetinkové vratné lahve. Chce tak oslovit příležitostné pijáky piva.
Podívej se mu znovu do očí, vyzývá Radegast a mění Ratar z výčepního speciálu na ležák.
Coca-Cola uvádí na trhu limitovanou edici K-Wave Zero Sugar, oslavuje s ní subkulturu K-Popu.
Novou kampaní podporuje Vodafone svou nabídku pevného internetu, který si lidé mohou nyní vyzkoušet za 299 korun měsíčně.
Porotci a pořadatelé soutěže pro mladé tvůrce v komunikačním odvětví vyhlásili vítěze letošního ročníku národního kola soutěže Young Lions.
Žebříček COMvergence přináší pohled na přesuny rozpočtů a úspěšnost mediálních agentur a sítí mediálních agentur ve výběrových řízeních na českém trhu v roce 2023.
Zadavatelé mohou pro sponzorské vzkazy a injektáže na TV Nova využít širších možností grafického zpracování.
T-Mobile chce v nové marketingové strategii, aby se jeho zákazníci cítili #MeziSvými.
O první komunikační kampaň značky Bohemilk Opočno se postarala agentura Boomerang Communication.
Jak zaujmout diváky, kteří nesledují tradiční televizní vysílání? Řešením může být reklama přímo v operačním systému Smart TV.