O komunikaci Vodafonu na sítích se postará Ullmann
Vodafone pro péči o své zákazníky na sociálních sítích angažoval známého bloggera. Ondřej Ullmann, v online světě známý spíše pod přezdívkou Šnekáč, je dlouholetým správcem diskuzního fóra o mobilech Superfórum a spoluzakladatelem blogu Mobil(n)ovinky. Ullmann na pozici Social Media Specialist od 1. února komunikuje s fanoušky Vodafonu na sociálních sítích.
Ve Vodafonu bude zajišťovat komunikaci na sociálních sítích a bude se tak věnovat komunikaci s fanoušky na Facebooku, Twitteru a YouTube.
Vodafone působí na sociálních sítích již od roku 2009 a to konkrétně na Facebooku, Twitteru a sponzorském kanálu YouTube. Na Facebooku patří do pětice nejlepších českých značek podle serveru Socialbakers.cz a na Twitteru k největším komerčním kanálům v Česku. Nedávno Vodafone inovoval péči o fanoušky na Facebooku a zavedl zabezpečený online formulář pro dotazy a personálně rozšířil tým, který se o zákaznické dotazy stará.
-mav-