Praha hledá slogan, vybere ho porota festivalu PIAF

čtvrtek, 02. února 2012, 07:22 Aktuality MediaGuru

Magistrát hlavního města Prahy ve spolupráci s mezinárodním festivalem reklamy PIAF vyhlásili soutěž o slogan Prahy. Návrh sloganu a jeho vizuální ztvárnění chce Praha využít v mezinárodních kampaních zaměřených na podporu příjezdové turistiky. PIAF tak ke své hlavní soutěži inovativních reklam z celého světa připojí zvláštní kategorii pro nejlepší slogan města Prahy a jeho grafického pojetí. Soutěž je určena především mladým kreativcům, jejichž návrhy bude hodnotit mezinárodní porota. Porotu vede Izraelec Gideon Amichay, zasednou v ní uznávaní tvůrci reklam a marketingoví manažeři z Brazílie, USA, Velké Británie, Německa, Švédska, Rakouska, Ruska, Turecka i Česka.

Třetího ročníku festivalu PIAF se 25. a 26.dubna zúčastní reklamní tvůrci z celého světa, kteří patří k nejoceňovanějším ve svém oboru. Soutěž začíná ve středu 1.února, uzávěrka běží do 10.dubna. Vítěze představí PIAF na slavnostním „Best of…“ večeru 26. dubna.

"Praha sice disponuje kvalitním logem, které vystihuje multikulturnost této středoevropské metropole. Dosud ji však chybí slogan, který by ji priblížil zahraničním turistům," říká Marek Hlavica, ředitel festivalu PIAF. Slogan provedený v angličtině by měl oslovit turisty z Evropy, Asie a USA.

Vlastní slogany používají i jiné metropole, např. New York, Amsterdam, Madrid či Berlín. Praha se nejčastěji spojuje s přívlastky magická, inspirativní, zlatá, stovežatá.

-mav-