Dobrý web se rozšiřuje o divizi ExperienceU

pátek, 23. března 2012, 11:08 Aktuality MediaGuru

Konzultační agentura Dobrý web se rozšiřuje o divizi ExperienceU. Ta bude nově sdružovat veškeré aktivity společnosti související s UX.

„Značka ExperienceU je součástí mezinárodní asociace UX Alliance, prostřednictvím které můžeme zkušenosti a znalosti ze zahraničních projektů nabídnout i českým firmám,“ vysvětluje Luboš Plotěný, ředitel konzultační agentury Dobrý web.

„Stále více českých firem si uvědomuje významný vliv UX na úspěšnost jejich produktu, ať už se jedná o web, aplikaci či fyzický výrobek. ExperienceU proto disponuje moderní testovací laboratoří, která je určená na organizaci focus groups a uživatelského testování webů, využití oční kamery, zlepšování obchodní úspěšnosti webu, ale také pro testování konkrétních výrobků nebo předprodukčních vzorků,“ dodává Plotěný z Dobrého webu.

Stávající tým šesti UX odborníků Dobrého webu se začátkem roku rozšířil o Martina Cermana, který sbíral zkušenosti ve společnostech Oracle, Amos Software či Hewlett-Packard. Martin bude mít v ExperienceU na starosti obchodní aktivity.

-mav-