Nejlepší reklamy Blízkého východu a Afriky

sobota, 17. března 2012, 09:05 Reklama MediaGuru

Minulý týden byli vyhlášeni vítězové 6. ročníku Dubai Lynx Awards, soutěže, která vybírá to nejlepší z reklamy na Blízkém východě a v Africe.

Dubai Lynx Awards jsou předávány již šestým rokem v rámci mezinárodního festivalu Dubai International Advertising Festival vždy v Dubaji ve spolupráci s UAE Chapter of the International Advertising Association.

Letošní ročník byl ve znamení rekordní návštěvnosti. Samotné vyhlašovací ceremonie se účastnilo na 1 500 lidí. 34 expertů hodnotilo 2 037 přihlášených prací ze 17 zemí. Uděleno bylo celkem 7 Grand Prix, 44 zlatých cen, 55 stříbrných a 82 bronzových.

Za design získala hlavní cenu VIP kniha o Velké mešitě Šejka Zayeda, kterou si nechalo vytvořit od agentury Shawati Abu Dhabi kulturní centrum Abú Dhábí.

V kategorii přímé reklamy byla oceněna kampaň pro Al Nisr Publishing s názvem The Headline News Cup Sleeve, která spočívala v potisku rukávků na kelímky s kávou aktuálními zprávami od Gulf News.

Nejlepší reklamou v kategorii film se stala kampaň na chipsy Kalbaz Crisps od agentury Elephant Cairo.

Kalbaz Crisps – Living Room

Kalbaz Crisps – Ping Pong

Cenu za nejlepší outdoorový počin získala reklama Sprite Cricket Stars pro Coca Colu od agentury Memac Ogilvy  & Mather Dubai, která byla zároveň oceněna i v kategorii promo a aktivace.

V kategorii tištěné reklamy byla jako nejlepší vybrána reklama od agentury FP7/DXB pro telefonního operátor Batelco, které získalo i nejvyšší ocenění v kategorii plakátů.

Nejlepší kreativní agenturou roku se stala Y&R Dubai, nejlepší mediální Leo Burnett Beirut. Agentura Leo Burnett byla rovněž ověnčena titulem Network of the Year.

-kch-