TNS AISA mění logo i strategii přístupu ke klientům

čtvrtek, 15. března 2012, 08:07 Aktuality MediaGuru

Společnost TNS AISA zásadně mění v rámci globální změny jak svoji strategii přístupu ke klientům, tak svou vizuální podobu. Nová strategie Precision Growth, která navazuje na stávající strategii Discover, bude mít vliv na korporátní pohled na svět, myšlení, odhalování insightů i doporučení pro trh.

Precision Growth strategii vysvětluje Managing Director TNS AISA Bronislav Kvasnička: „Naši klienti se musí přizpůsobovat neustále se měnícímu prostředí. Rychle se rozvíjející trh klade vyšší nároky na různorodost přístupů, ekonomická nejistota nás nutí dívat se po nových cestách, jak dosáhnout úspěchu, a to nejen finančního. TNS AISA je tu pro to, aby pomohla klientům nadefinovat kroky pro rozvoj jejich podnikání, pro jejich stálý růst.“

Spolu s novou strategií přichází TNS AISA i s redesignem, který zahrnuje změnu loga i kompletního grafického manuálu. Novou vizuální prezentací chce společnost přesněji vyjádřit hodnoty a přístup ke klientům, které dlouhodobě vyznává a jejichž základní společnou myšlenkou je „růst“. Změny jsou součástí sjednocování korporátního designu v rámci mezinárodní skupiny TNS, jíž je česká společnost členem. Kvůli konzistenci loga mezi jednotlivými TNS společnostmi a projekty bylo navrženo logo nové.



-kch-