Agentura Phomedia obměňuje značku na Bubble

středa, 18. dubna 2012, 07:39 Aktuality MediaGuru

Agentura Phomedia, známá díky svým inovativním aktivitám v oblasti mobilního marketingu, se po třech letech svého působení v oblasti sociálních médií a dalšímu rozvoji rozhodla kompletně obměnit svou značku i jméno. Tým okolo majitele agentury Lukáše Kořínka, který má za sebou úspěšné kampaně pro značky Jameson, Telefonica O2 Slovensko nebo Škoda Auto, si nově říká Bubble a razí inovativní přístup ke správě sociálních sítí.

Svým klientům nabízí pomoc nejen se strategií působení v sociálních médiích, ale i s aplikacemi, hrami, viralitou a propagací. Na svém webu bude pravidelně zveřejňovat své know-how prostřednictvím case studies, blogu nebo aktuálního zpravodajství z agentury.

„Nejsme na trhu úplně novou agenturou, máme již poměrně široké portfolio klientů, a rozhodli jsme se proto opustit koncept práce na doporučení a ukázat světu pro koho a na čem pracujeme,” říká Lukáš Kořínek, majitel agentury. „Součástí tohoto přístupu bude i maximální otevřenost. Pravidelně budeme na našem webu www.followbubble.com sdílet své know-how, publikovat case studies a upozorňovat na zajímavé zahraniční projekty a informace,” dodává.

Kořínek agenturu zakládal ve svých 18 letech. Nyní má agentura šest vlastních pracovníků a síť více než 40 pravidelných externích spolupracovníků. Bubble dodává expertízu na poli sociálních médií například značkám Jameson, Škoda Auto nebo například Starobrno.

-kch-