Marketing českého Fordu povede Dušan Fornůsek
Společnost Ford Motor Company jmenovala nového ředitele marketingu, kterým se stal Dušan Fornůsek.
Dušan Fornůsek se do funkce vrací, řízení marketingových aktivit českého Fordu měl na starosti už v letech 2001–2006. Do Fordu přichází z finanční společnosti ŠkoFIN, kde zastával postupně různé řídící funkce ve strategickém marketingu, korporátním financování a prodeji. V posledních šesti letech zde pak vedl celé obchodní oddělení.
„Po odchodu z posledního působiště, kde byla pozice obchodního ředitele v rámci restrukturalizace zrušena, jsem měl zcela jasno v tom, že chci i nadále působit v oblasti Sales & Marketing automobilového průmyslu, abych zúročil zkušenosti nabyté v oboru za poledních deset let,“ vysvětluje Dušan Fornůsek. „Když jsem se dozvěděl o tendru na pozici marketingového ředitele, neváhal jsem ani vteřinu. Firemní kultura společnosti, stejně jako její strategie a produktové portfolio jsou mi totiž velmi blízké. A tak jsem rád, že se po dlouhém a náročném výběrovém řízení zase mohu chopit marketingového volantu českého Fordu.“
Pozici ředitele marketingu zastává oficiálně od 26. 3. 2012.
-kch-