O2 a Vodafone spustily "expertní" kampaně

úterý, 17. dubna 2012, 07:22 Reklama MediaGuru

Mobilní operátoři O2 a Vodafone v současné době mění svůj přístup k zákazníkovi, což obě firmy podporují nadlinkovou kampaní.

Mobilní operátor O2 přichází se svou inovací v péči o zákazníky a prezentaci svých produktů v podobě O2 Guru. V rámci svého komunikačního konceptu Always Helpful (Vždy nápomocný) chce nyní zákazníkům představovat nové technologie srozumitelným způsobem. O2 prodejny se tak mění na místo, kde se zákazníci mohou inspirovat moderními technologiemi nebo si mohou nechat poradit, pokud jim něco nefunguje.

Inovace v podobě O2 Guru je od nynějška také podporována nadlinkovou kampaní, ve které je představován magický svět O2. Jeho obyvatelé myslí pouze na to, jak plnit přání zákazníků. Zatímco postavičky Goldfišáka a Vydry působí jako průvodci v tomto světě, 02 Guru je ten, kdo zákazníkům aktivně pomáhá s jejich problémy. Kampaň je inspirována kampaní „Thinking of You“ z britské O2, ale je přizpůsobena a zprodukována na základě lokálních podmínek a potřeb. Ve Velké Británii hraje hlavní roli Faun, napůl člověk a napůl kozel.

Samotná kampaň je naplánována na dva měsíce, nicméně i po jejím skončení bude komunikace O2 Guru podporována prostřednictvím Guru videí, sociálních sítí a dalších kanálů.

Kampaň běží v televizi, printu, outdooru a na internetu i v sociálních médiích.

U této příležitosti byl vytvořen i speciální YouTube kanál, kde se nyní nachází přes 80 videí a jsou tam neustále přidávány další.

Vedle těchto mediálních kanálů bude kampaň probíhat i v místě prodeje, kde se s konceptem O2 Guru zákazníci setkají i na úrovni faktických produktů, například na instalačních CD.

Zajímavé na kampani O2 Guru je i to, že přichází ve stejnou dobu, kdy s podobnou inovací v zákaznické péči přichází i další mobilní operátor Vodafone. V kampani s názvem „Jsme experti na to, co vás pálí“ představuje své experty v roli hasičů, hrdinů, kteří svým zákazníkům pomohou v každé situaci.

Jak už jsme informovali, hlavním cílem kampaně je propagovat rozšíření specialistů, tzv. Vodafone expertů. Experti mají na všech 180 prodejnách v ČR zákazníkům zdarma převádět kontakty ze starého telefonu do nového a radit jim s jeho nastavením.

Kampaň pochází z dílny agentury Team Red, režie televizního spotu se ujal Tomáš Řehořek.

-kch-