Raiffeisen přestavila zastávky MHD na obýváky
Raiffeisen stavební spořitelna v rámci své jarní kampaně se sloganem „Bydlení jednoduše“ rozhodla k netradičnímu outdooru.
Raiffeisen stavební spořitelna v rámci své jarní kampaně se sloganem „Bydlení jednoduše“ rozhodla k netradičnímu outdooru.
Marks & Spencer zdvojnásobí počet položek mraženého sortimentu. Do nabídky rovněž přidá kuchyňské potřeby a domácí doplňky.
Dosavadní marketingový ředitel Sazky Aleš Veselý nastupuje do čela společnosti. O jeho nástupci v marketingu se rozhodne v nejbližších týdnech.
Podle společnosti Media Bohemia se kvůli dopadům ekonomické situace způsobené koronavirem a také po údajně nenaplněných slibech o podpoře českým médiím stalo provozování rádia ekonomicky neudržitelné.
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a bezkontaktně.
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Bauhaus kromě výsadby stovky tisíc stromů letos plánuje přijít s vlastním e-shopem a v online komunikaci míří více na ženy.
Poslední díl první řady seriálu Kukačky sledovalo 1,56 mil. diváků (15+), šlo o nejlepší výsledek večera i celého dne. Více než milion diváků přilákala pohádka S čerty nejsou žerty.
Nenávistné komentáře namířené na dětské protagonisty letošní vánoční kampaně Vodafone odmítá.
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.
Nový seriál Kukačky by měl mít pokračování, Česká televize plánuje jeho druhou řadu.
Závěrečný díl seriálu Zločiny Velké Prahy se stal opět pořadem nedělního večera a také celého dne, sledovalo ho 1,55 mil. diváků starších 15 let.
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
Evropská vysílací unie (EBU) dnes varovala před sílícím tlakem na Českou televizi.
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.