AdExpres.com vyhrála tendr UPC, jde i na Slovensko

pondělí, 28. května 2012, 13:35 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Digitální mediální agentura AdExpres.com otevírá svoje zastoupení i na Slovensku.

Online mediální agentura AdExpres.com zvítězila v mediálně kreativním tendru na dvouletou spolupráci se společností UPC Česká republika. Předmětem kontraktu jsou mediálně kreativní služby v podobě tvorby online komunikační strategie, strategického plánování a nákupu online médií, identifikace nových příležitostí v online prostředí, optimalizace a zefektivňování nových a stávajících kampaní, profesionální využívání reklamních nástrojů a celkově dlouhodobé zvyšování prodejů produktů klienta skrze online kanály.

AdExpres.com zároveň otevírá svoje zastoupení i na Slovensku. AdExpres.com SK, pod vedením Martina Beleše, začíná svoje působení na slovenském trhu už v květnu 2012.

„Proces plánování, nákupu, a vyhodnocení v display, PPC a sociálních médiích plánujeme do budoucna rozšířit i o oblast SEO a výroby kreativy,“ říká Martin Beleš.

Agentura v ČR aktuálně plánuje online pro značky jako UPC, Hero, Funstage, Sportisimo, Kajot bet, Cinema City a mnohé další. Na Slovensku už od vzniku zastupuje společnost Funstage.

Martin Beleš si přinesl do AdExpres.com SK letité zkušenosti z oblasti online marketingu a digitálních médií. Působil v agenturách Digitask (Starmedia), Mediaedge:cia, v Sector.sk i na straně klienta, ve dvouch slovenských bankách.

-mav-