Božkov inovuje design svých lahví a etiket

pondělí, 28. května 2012, 10:48 Aktuality MediaGuru

Řada výrobků Božkov od společnosti Stock Plzeň, jejímž nejvýznamnějším zástupcem je značka Božkov Tuzemský, představuje vylepšené lahve a výraznější etikety se speciální tiskovou technologií. Cílem inovace balení, která vycházela z výzkumů mezi spotřebiteli, je podtrhnout oceňovanou vysokou kvalitu značky Božkov.

„Výrobky Božkov jsou synonymem kvality a tradice. Zároveň chceme Božkov ukazovat jako trendy značku, která jde s dobou. Nový design proto představí Božkov jako kvalitní a moderní značku,“ uvedl brand manažer značky Božkov Pavel Neubert.

Design nových lahví i etiket vytvořilo pro Stock Plzeň britské studio Sheerman Blunt. Nové lahve jsou oproti těm současným vyšší a štíhlejší. Prsní a patní část lahve jsou širší než její střed, který je profilován tak, aby láhev padla dobře do ruky.

Značných změn doznaly i etikety jednotlivých produktů Božkov. Například etiketu Božkov Vodky nově oživilo a zvýraznilo použití červené a stříbrné barvy, které značku vizuálně posunuje směrem k vyšší cenové kategorii. Nové etikety navíc mají podstatně plnější a výraznější barvy, získaly lepší čitelnost písma i kvalitnější plasticitu (embossing). „Do úpravy etiket jsme výrazně zapojili i spotřebitele a využili jejich postřehy. Podobu jsme ladili tak, abychom dosáhli posunu ke zdůraznění kvality, ale zároveň respektovali názory konzumentů našich značek,“ dodal Pavel Neubert.

Jako první se na trhu objeví inovované balení Božkov Tuzemského a Božkov Vodky. Postupně se přidají i další značky z řady Božkov. Již v průběhu letní sezóny se řada Božkov představí v novém kabátě nejen v obchodech, ale i v rámci dalších komunikačních aktivit, zejména v rámci velkých letních hudebních festivalů a při akcích pro vodáckou komunitu.

-kch-