Nápady světové reklamy: parodie
Reklama je součástí našeho života. A jako taková se přirozeně stává i předmětem internetové kreativity. Prohlédněte si propagaci světových firem, kterou by brand manažeři jen těžko schválili.
Reklama je součástí našeho života. A jako taková se přirozeně stává i předmětem internetové kreativity. Prohlédněte si propagaci světových firem, kterou by brand manažeři jen těžko schválili.
Jednou z motivací účasti generálního ředitele RD Rýmařov Jiřího Buchala v pořadu Utajený šéf bylo i zviditelnění firmy, a s tím spojený marketing. Mluví o tom, proč se natáčení účastnil a jak zapadá do marketingové strategie firmy.
Sazka založila platformu reLosy, přes kterou chce hledat inovativní možnosti upcyklace losů.
Vrchní soud v Praze vyhověl odvolání společnosti Tiscali Media, která podala insolvenční návrh na Médeu. Zvrátil tak rozhodnutí Městského soudu v Praze.
Druhý ročník konference OmniConnect se bude věnovat pozornosti a tomu, jak přístup zohledňující pozornost ovlivňuje kreativu, způsob komunikace a mediální plánování.
Kofola po letech mění logo, etikety, lahve, plechovky i sklenice celého svého portfolia.
Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move People Through the Wonders of Sport“.
Cílem nových spotů od tvůrců Petra Kolečka a Dana Strejce je propagovat pozitivní hodnoty ve sportu. Partnerem kampaně je společnost Kaufland.
Partneři mistrovství světa v ledním hokeji i národní hokejové reprezentace startují své hokejové kampaně.
V nové kampani se Pilsner Urquell zaměřuje na třetinkové vratné lahve. Chce tak oslovit příležitostné pijáky piva.
V pražském obchodním centru Galerie Harfa využívá Budějovický Budvar 3D reklamu.
Nutella si letos připomíná 60 let od svého vzniku. Výročí připomíná limitovanou edicí sklenic.
Pořadatelé letošního ročníku karlovarského festivalu KVIFF odtajnili hlavní vizuál a představili partnery.
Na trh vstupuje Partners Banka. Ambasadorem nové značky se stal český písničkář Pokáč.
Marketingové, komunikační nebo PR agentury loni měly v průměru 7,1 předplatných. Jejich počet roste hlavně kvůli AI.
Novou kampaní podporuje Vodafone svou nabídku pevného internetu, který si lidé mohou nyní vyzkoušet za 299 korun měsíčně.