Cannes Lions: bodují kampaně pro Coca Colu

středa, 20. června 2012, 10:00 Reklama MediaGuru

Reklamní festival Cannes Lions vyhlásil další vítěze: tentokrát v kategoriích Creative Effectiveness, Media, Mobile a Outdoor.

Mezinárodní reklamní festival Cannes Lions je v plném proudu. Z 15 kategorií již jsou známy výsledky téměř poloviny z nich. O vítězech kategorií PR, Promo & Activation a Direct jsme již informovali. Nyní přinášíme další várku.

V kategorii Creative Efectivenness, ve které soutěžilo celkem 92 prací, byla Grand Prix udělena agentuře BBH London za kampaň „Axe Excite – Returning to Universal Truths to Create Global Hits“ pro společnost Unilever, díky které se podařilo značku pánských vůní oživit a vrátit na výsluní. Hlavní myšlenkou bylo tvrzení, že Axe je natolik neodolatelná, že i andělé podlehnou.

Grand Prix v kategorii Media, ve které se vybíralo celkem z 3 247 prací, si odnesla agentura Manning Gottlieb OMD London za svou kampaň „Google Voice Search“. Kampaň propojila hlasové vyhledávání Googlu na chytrých telefonech s venkovním prostorem, kde vtipně využila fonetického přepisu známých londýnských míst.

Mediální agenturou roku se stala agentura Duval Guillaume Modem Antwerp.

Ve zcela nové kategorii Mobile, do které bylo zasláno 965 prací, získala Grand Prix agentura Grow Interactive Norfolk / Johannes Leonardo New York pro svou aplikaci „Hilltop Re-imagined“ pro společnost Coca-Cola.

V kategorii Outdoor, do které se přihlásilo celkem 4 843 prací, zvítězily dvě kampaně. První Grand Pric putuje agentuře Ogilvy Shanghai za kampaň „#cokehands“ pro společnost Coca-Cola.

Druhá Grand Prix v této kategorii byla udělena agentuře Jung von Matt Hamburg za kampaň „Invisible Drive“ pro Mercedes-Benz.

V soutěži Young Lions byli zlatem oceněni čeští účastníci - Lucie Koutná z agentury Starcom MediaVest a Ondřej Krátký z Kraft Foods. Stříbro putovalo do Velké Británie, bronz do Portugalska.

-kch-