Česká spořitelna obsazuje do kampaně fanoušky

pátek, 08. června 2012, 07:30 Aktuality MediaGuru

Česká spořitelna připravila v rámci kampaně 12. hráč české fotbalové reprezentace speciální aktivitu pro fanoušky českého fotbalu, díky níž se mohou objevit v reklamních sděleních banky. Fotbaloví fanoušci, kteří si na stránkách www.dvanactyhrac.cz vytvoří svou vlastní fotbalovou kartičku a získají za ní nejvíce hlasů, se objeví ve fotbalových reklamách  v tisku, v televizi nebo ve vlaku fanoušků na Euro 2012.

Fanoušci tak mohou natočit vlastní personalizované video, ke kterému stačí vyplnit jen základní osobní údaje a připojit fotografii. K „nové posile“ národního týmu se ve zprávách vyjádří i trenér Michal Bílek a brankář Petr Čech.

Cílem kampaně je především propojit národní tým s fanoušky a posílit pozitivní atmosféru na zápasech reprezentace.

-kch-