Era spouští novou imageovou kampaň

pátek, 15. června 2012, 12:18 Aktuality MediaGuru

Od pondělí 18. června spouští Era Poštovní spořitelna, obchodní značka Československé obchodní banky, v televizi svou novou imageovou kampaň s názvem „Jde to i bez velkých řečí“. Cílem komunikace je navýšení známosti značky Era a podpora jejího vnímání v souladu se stanoveným positioningem značky.

„Kampaní se chceme odlišit od komunikace jiných bank a finančních institucí. Nezatěžovat přívalem velkých slov, doporučení, procent a slibů. Naší snahou bylo spojit značku Era s něčím příjemným, vtipným a přitom každému velmi blízkým. Na tuto kampaň navazuje tisková inzerce, rádiové spoty a online komunikace, ve které prezentujeme služby, které u nás zákazník získává k běžným produktům a které nás odlišují od konkurence,“ říká Andrea Hubáčková, manažerka segmentu Reklama Poštovní spořitelny.

Za vznikem Era spotů, které přinášejí příběh vodáků a páru, jehož trápí neposlušný pes, stojí režisér Michael Baumbruck a agentura Rust, Klemperer, s.r.o. Oba spoty byly natočeny na Sázavě.

-kch-