Peugeot propaguje rodinná auta s Dobou ledovou

úterý, 19. června 2012, 10:37 Aktuality MediaGuru

Nová letní kampaň automobilky Peugeot, jež je zaměřena na propagaci rodinných vozů Peugeot 308 SW, 5008 a Partner Tepee, využívá partnerství s novým dílem oblíbené řady rodinných filmů – Doba ledová 4, která právě přichází do českých kin.

Partnerství s rodinnými filmy využila značka Peugeot k podpoře svých rodinných vozů v minulosti již několikrát: na mezinárodní úrovni se jednalo v loňském roce o film Tintinova dobrodružství, v předloňském roce o Toy Story 3, na lokální úrovni pak značka spolupracovala s českým filmem Kuky se vrací.

Cílem současné kampaně, jejíž hlavní sdělení zní: „Vše pro vaši tlupu“, je nabídnout rodinné vozy Peugeot s „mamutím dárkem“ v podobě autosedačky nebo střešního boxu a při financování s Peugeot Finance s možností prodloužené záruky a plné nádrže.

Kampaň poběží v televizi do konce června, v kině a printu do začátku srpna a po celé léto na internetu formou bannerové reklamy. Dále je připravena FB hra „Pomozte veverce chytit oříšek“, ve které je možné vyhrát mimo jiné i zájezd do Istanbulu. Kromě toho budou tematicky vyzdobeny showroomy u koncesionářů Peugeot.

Kampaň pochází od agentury Euro RSCG.

-kch-