Krušovice využívají v letní kampani retro busu

čtvrtek, 12. července 2012, 15:48 Reklama MediaGuru

Pivovar Krušovice ve své letošní kampani rozdává klíče k „pořádné chuti“ krušovického piva. Navazuje tím na svou předchozí kampaň, kdy se vracel k původní chuti své značky.

Rozdáváním klíčů krušovický pivovar navazuje na svou loňskou marketingovou akci, konkrétně na pivní referendum, v němž čeští pivaři ochutnávali pivo Krušovice. Téměř všichni (97 %) jeho chuť hodnotili pozitivně.

Letos Krušovice přicházejí se svou akcí klíčů k pořádné chuti, jejímž záměrem je představovat Krušovice tváří v tvář zákazníkům. V období od 12. července do 26. sprna rozdá jejich promo hlídka celkem 45 000 klíčů otvíráků se žetony, které bude možné proměnit ve vybraných restauracích za dvě piva. „Klíč k pořádné chuti krušovického piva ovšem není úplně ‚zadarmo‘ – aby ho zájemce získal, musí si odemkout správnou odpověď,“ vysvětluje pravidla hry manažerka značky Krušovice Hana Fenclová.

Promo hlídky budou jezdit za svými štamgasty historickým autobusem Škoda RTO, přičemž v červenci navštíví zejména oblast středních Čech, v srpnu se vydají i do vzdálenějších regionů České republiky. Na všech stanovištích bude připravena i atrakce v podobě 3D foto stěny, u které se budou zájemci moci vyfotografovat při výjezdu z pivovaru na historické motorce JAWA.

Akce je podpořena ATL kampaní, která běží v televizi na TV Nova, Prima a Barrandov. V třídílném seriálu spotů vystupují krušovičtí sládci Tomáš Kosmák a Václav Kloub, kteří stojí za staronovou pořádnou chutí krušovické Desítky a Dvanáctky.

TV spoty natočila režisérská dvojice Mods, kterou tvoří Martin Přikryl a Michal Nohejl. „Motorku zajistila reklamní agentura Republica. Kromě reálných sládků si v ní zahráli taky někteří místní štamgasti,“ říká group brand manažer značky Krušovice Josef Danihelík.

Dále je kampaň komunikována v printu, rádiu a na internetu, kde je podpořena FB profilem a internetovými stránkami společnosti.

„Novou kampaní chceme nadále budovat a posilovat důvěru v kvalitu pořádných Krušovic, pořádné Desítky a Dvanáctky. Proto jsme rádi, že se na komunikaci podílejí už z dřívějška známé tváře našich sládků Tomáše Kosmáka a Václava Klouba,“ dodává Josef Danihelík.

V létě pivovar Krušovice rovněž nově navazuje spolupráci s fotbalem, konkrétně se Středočeským krajským fotbalovým svazem. Hlavním cílem tohoto nového partnerství je podtrhnout pivovarský středočeský původ.

-kch-