OH: nesponzoři kupují většinu outdooru

sobota, 21. července 2012, 11:50 Aktuality MediaGuru

Zadavatelé reklamy, kteří nejsou oficiálními sponzory letních olympijských her v Londýně, skupují většinu venkovních nosičů v bezprostředním okolí olympijského dění. Reagují tak na lednové uvolnění pravidel týkajících se možností reklamní prezentace v olympijském období. Původně totiž mohli outdoorové plochy v blízkosti Olympijského parku využívat pouze oficiální sponzoři her, nyní je však dosud neprodaný prostor uvolněn i veřejným a kulturním institucím či turistickým organizacím.

Podle aktuálních čísel to vypadá, že investice do outdoorové reklamy ze strany nesponzorů pravděpodobně nakonec převáží nad investicemi sponzorů. Oficiální sponzoři se v outdooru zaměřili zejména na prémiové prostory, jako je nákupní centrum Westfield Stratford City, Hyde Park nebo nádraží ve Stratfordu.

Již dnes je jisté, že sponzorské investice v hodnotě 250 milionů liber, které očekávala aukce venkovních nosičů, naplněny nebudou.

Zdroj: MediaWeek.co.uk

-kch-