Olympijský projekt Coca-Coly exkluzivně na Óčku

sobota, 21. července 2012, 08:00 Aktuality MediaGuru

Televize Óčko dostala jako jediná televize v České republice práva k odvysílání jedinečného olympijského projektu Move to the Beat společnosti Coca-Cola, který má za cíl inspirovat mládež celého světa, aby poznala olympijské hry a sportovce i z jiné stránky.

„Pokud mají mladí něco skutečně rádi, pak je to hudba,“ říká Daniela Paličková, PR manažerka společnosti Coca-Cola v České republice. „Kampaň Coca-Coly Move to the Beat přináší aktivní propojení hudby, sportu a léta. Olympijské hry, které podporujeme již 84 let, chceme poprvé opravdu přiblížit hlavně mladým lidem.“

Projekt Move to the Beat se na obrazovce Óčka představí ve dvou rovinách. První z nich je odvysílání seriálu o vzniku Coca-Cola olympijské hymny, který poběží do 29. července. Hymnu na objednávku složil britský DJ, skladatel a držitel Grammy Mark Ronson, který v ní využil zvuky sportovních výkonů pěti mladých nadějných sportovců z různých částí světa, které pak smíchal s hudebním podkladem.

Druhou částí projektu Move to the Beat je vysílání Coca-Cola Beat TV – třiceti minutové aktuální zpravodajství přímo z Londýna, které se poprvé na obrazovce objeví 30. července ve 22 hod. Připraveny budou rozhovory se sportovci, celebritami a horké novinky ze zákulisí olympijských her.

„Jsme rádi, že si z nabídky českých televizí Coca-Cola vybrala právě Óčko. V řadě jiných zemí ho totiž budou vysílat "velké" plnoformátové televize. Věříme, že rozhodnutí Coca-Coly je motivováno hudebně-lifestylovým profilem Óčka i změnami, které na naší stanici aktuálně probíhají,“ říká generální ředitel Óčka Štěpán Wolde.

-kch-