Inovovaná Sedmička je v prodeji, na obálce Bartošová

čtvrtek, 02. srpna 2012, 07:46 Aktuality MediaGuru

Vydavatelství Empresa Media uvedo ve čtvrtek 2. srpna poprvé do prodeje týdeník Sedmička. Dřívější regionální týdeníky, které vydádvala Mladá fronta, získala v průběhu července Empresa Media, která se rozhodla předělat jejich obsah z novinového regionálního týdeníku na společenský týdeník.

Jak jsme už informovali, v nové podobě se týdeník zaměří zejména na rozhovory s českými celebritami, dále na zprávy o životě zahraničních hvězd a nabídne i servisní rubriky. Přestože se označuje jako společenský týdeník, konkurenci vidí především v bulvárních denících Blesk a Aha!. Premiérovou titulní stranu Sedmičky obsadila Iveta Bartošová, objebují se zde ale i další známé české tváře: Karel Gott, Michal David a Agáta Hanychová.

Titul je distribuován v nákladu 200 tisíc výtisků, prodává se za 10 Kč a vychází v rozsahu 60 stran.

-mav-