Marketingová akce Dny Marianne opět delší

středa, 29. srpna 2012, 07:38 Aktuality MediaGuru

I v letošním roce se největší marketingová magazínová akce, Dny Marianne, uskuteční o jeden den déle. Letos tak Dny Marianne začnou v pátek 7. září a potrvají do neděle 9. září. Nákupní akce, při které mohou čtenáři magazínů Marianne a Marianne Bydlení uplatňovat až 70% slevy, se uskuteční v 3800 obchodech a ve více než 200 městech. Proběhne i na Slovensku.

Hlavním partnerem české části projektu je Lady karta Komerční banky. Její držitelé získají při platbě ve Dnech Marianne ještě o něco vyšší slevy a dárky k nákupu.

Na Slovensku se letos zapojilo 400 obchodů ve více než 40 městech, zákaznicím nabídnou slevy až 50 %. Hlavním partnerem je zde MasterCard.

Dny Marianne provází kampaň, která svým rozsahem odpovídá velikosti akce. Škála médií zahrnuje tisk, outdoor, internet, rádio i místa prodeje včetně mnoha nákupních center. Slevové kupony jsou součástí zářijových čísel časopisů Marianne (v prodeji od 24. srpna) a Marianne Bydlení (v prodeji od 8. srpna).

-mav-