Nápady světové reklamy: osobní hygiena
Pravidelná páteční galerie zahraniční reklamy tentokrát shrnuje nejzajímavější kreativu produktové kategorie osobní hygieny.
Pravidelná páteční galerie zahraniční reklamy tentokrát shrnuje nejzajímavější kreativu produktové kategorie osobní hygieny.
Memorandum o férových tendrových podmínkách podepsaly desítky režisérů a všechny velké reklamní produkce.
Společnost Vafo otevřela výběrové řízení na digitální agenturu pro své značky, přihlášky do prvního kola je možné zasílat do 7. července.
Zkušenosti s výpočtem uhlíkové stopy mediálního eventu popisuje Markéta Pavlíková.
Na český a slovenský trh přináší společnost Coca-Cola novinku Glacéau Vitaminwater.
Po akvizicích v Polsku a na Slovensku míří české postprodukční studio PFX Group na západ.
V pátek 26. července odstartuje letní olympiáda v Paříži. Partneři Českého olympijského týmu připravili tematické kampaně i další aktivity.
Z předvolebních kampaní do Evropského parlamentu českou populaci nejvíce oslovila kampaň hnutí ANO, naopak u Spolu je hodnocení spíše negativní.
Nové sponzorské vzkazy na novinku nealkoholického hořkého piva Bernard Bitter Grap Free opět režíroval Jiří Mádl.
Nový generální partner tuzemské fotbalové ligy, společnost Chance, spouští spot na podporu tipovací soutěže.
Digitální agentura Taste oznámila nástup Terezy Olivie na pozici Head of Social Media.
Řetězec Penny uvádí k fotbalovému Euro 2024 novou kampaň Fotbal hezky česky.
Pivovary Staropramen letos uvedly na trh nová funkční piva. Podle marketingového ředitele Davida Zappeho se jim daří.
Blue Style představuje nový komunikační koncept, v němž pracuje s novým maskotem.