Nápady světové reklamy: osobní hygiena
Pravidelná páteční galerie zahraniční reklamy tentokrát shrnuje nejzajímavější kreativu produktové kategorie osobní hygieny.
Pravidelná páteční galerie zahraniční reklamy tentokrát shrnuje nejzajímavější kreativu produktové kategorie osobní hygieny.
Google loni na svých platformách odstranil více závadných reklam než o rok dříve.
Předplatitelé Apple Musíc mohou získat bez dodatečných poplatků přístup k nové streamingové službě Apple Music Classical. Jak její název napovídá, určena je pro milovníky klasické hudby. Aplikace je k dispozici v App Store.
Mediální agentura PHD dosáhla v roce 2022 nejvyššího podílu z tuzemských mediálních agentur na čistých investicích do TV reklamy, ukazuje PPA Ranking.
Vodafone novou kampaní s Martinem Hofmannem podporuje svou nabídku pevného internetu.
Lékárenská síť Dr.Max si na komunikaci vybrala novou agenturu – McCann Prague. Spouští první společnou kampaň.
Nově vydaný žebříček COMvergence přináší pohled na přesuny rozpočtů a úspěšnost mediálních agentur a sítí mediálních agentur ve výběrových řízeních na českém trhu v loňském roce.
Nová dlouhodobá komunikace českého hobby prodejce Uni Hobby staví na porozumění českým kutilům.
Becherovka spouští novou kampaň s názvem Originál Bitter 1807. Hlavní roli v ní hraje ikonická láhev.
Melta přichází na trh s novinkou v podobě Melta Frenchpress, jež výrazně zjednodušuje přípravu známého nápoje.
Soutěž Young Lions CZ zná jména prvních vítězů a oceněných prací. Jako první se posuzovaly práce v mediální kategorii.
Městský soud v Praze rozhodl zahájit insolvenční řízení se společností Médea.
Michala Davida střídá v kampani Penny dvojice Michal Suchánek a Richard Genzer. Řetězec spouští kampaň „Zacvičili jsme s cenami“.
Bauhaus pokračuje v kampani „Nešikovný manžel“, tentokrát podporuje poradenství. V jarní verzi unáší Vojtěch Kotek zaměstnance, aby mu radil přímo na jeho zahradě.
Reklama globálních zadavatelů přispívá k pádu západní civilizace, soudí Vladimír Železný.
Sportisimo letos přistoupil ke své jarní kampani jinak než v minulých letech a ústředním motivem jsou „oživlé" produkty.
Žebříček deseti nejzábavnějších reklam loňského roku na YouTube ovládl McDonald’s. Na popularitě získávají spoty ve formě hudebního klipu. Prosadili se Forejt, Pokáč, David pro Penny nebo Kapitán Demo pro Lidl.