Nejkreativnější neolympijské reklamy

pátek, 03. srpna 2012, 07:30 Reklama MediaGuru

Sponzorská práva k olympiádě nejsou právě levnou záležitostí. Není proto divu, že si řada firem pravidelně vypomáhá propagací „nejmenované sportovní události“.

Případy takzvaného ambush marketingu, tedy neoprávněného využití olympijských symbolů, jsou poměrně pravidelnou záležitostí. Mediaguru je popsal zde.

Slova jako zlato, stříbro, OH či Londýn, jakožto pořadatelské město, mohou využívat pouze oficiální sponzoři. Následující zadavatelé patří do šedé zóny. Olympiádu přímo nezneužívají, oficiálními partnery ale také nejsou.

Find your greatness
Nike, USA

Gold we can all strive for
Hostess, USA

Games? What games?
Oddbins, Velká Británie

Minty Fresh Games
Polo, Velká Británie

Swim
DirecTV, USA

London in France
Paddy Power, Velká Británie

8-bit games
Guardian, Velká Británie

Zdroj: Creativity-online.com

-ptv-