Phelps je ambasadorem pro head & shoulders

úterý, 07. srpna 2012, 08:25 Aktuality MediaGuru

Michael Phelps, nejúspěšnější plavec v historii, představil pouhý den po ukončení kariéry svou novou roli ambasadora odvahy pro značku head & shoulders. Navazuje tak na spolupráci započatou již v listopadu 2011, kdy se stal tváří značky v kampani „Wash in Confidence“.

Ve své nové funkci ambasadora odvahy bude plavecký šampión předávat své dovednosti dalším sportovcům. „Z vlastní zkušenosti vím, že vrcholový sport – ať je to plavání, nebo cyklistika – vyžaduje odvahu překonávat sebe sama a překračovat své vlastní hranice. To je to nejdůležitější, co jsem se během své kariéry naučil a co jsem aplikoval také na svůj soukromý život. Proto si myslím, že ve své nové roli jsem člověkem na svém místě. Vedení dětí k budování odvahy a důvěry ve vlastní schopnosti, k tomu, aby se dokázali aktivně zapojit do života a troufnout si dělat to, co opravdu chtějí, je přesně moje parketa,“ uvedl ke své nové roli Michael Phelps.

Prvním Phelpsovým úkolem bylo předání vůbec první ceny head & shoulders Confidence Award. Toto ocenění bude každoročně udělováno jednotlivcům nebo kolektivům, které příkladným způsobem ukážou vnitřní sílu a touhu po vítězství navzdory nepříznivým okolnostem. Letošním vítězem se stal sedmiletý William Watson III., který se navzdory svému chudému původu zaměřil na plavání.

Hanneke Faberová, globální viceprezidentka head & shoulders, Pantene a Herbal Essences, vysvětluje, proč se značka rozhodla pro tento druh ambasadroství:  „Na první pohled nemusí být zřejmé, jak značky jako head & shoulders zapadají do slávy olympijského zápolení. Ale vlasy bez lupů mohou přispět k sebevědomí podobně jako podpora fanoušků v rámci kampaně, jako je ta naše. Nedávný průzkum, který si značka head & shoulders nechala provést, ukázal, že 64 % olympioniků vidí přímé propojení mezi fyzickým vzhledem a schopností uspět: ‚Když cítím, že vypadám dobře, hraju dobře!‘“

Spolupráce head & shoulders s Michaelem Phelpsem je součástí všeobecné strategie společnosti P&G, s níž má stejný cíl: vybudovat smysluplné pokračování LOH Londýn 2012.

Michael Phelps se stejně jako čeští olympionici Jaroslav Bába a David Svovoda stal součástí letošní olympijské kampaně „Děkuji, maminko“ mimo jiné i tím, že jej do Londýna doprovodila jeho maminka. Setkání s matkami olympioniků došla společnost P&G k závěru, že nejsmysluplnější aktivitou je podpora mládežnických sportovních organizací, které pomáhají maminkám na celém světě tím, že jejich dětem umožňují sportovat, poznávat radost z pohybu a učí je disciplíně i týmové práci.

-kch-