Pokles mediálních investic pokračoval i v červenci
Také sedmý letošní měsíc přinesl celkově nižší monitorované výdaje do médií než ve stejném období vloni.
Souhrnný monitorovaný objem reklamních investic v médiích dosáhl v letošním červenci více než 3 mld. Kč (3,093 mld. Kč), což ve srovnání s červencem 2011 znamená pokles o necelých 5 %. Ani v červenci tak nedošlo ke zlepšení monitorovaných výdajů do médií a trh je tak za letošní rok celkově pod úrovní loňska.
Výdaje do médií v červenci 2012
Mediatypem, který podle monitoringu dál roste, je internet (v červenci +32 %). V případě internetu je však v monitoringu sledována jen bannerová reklama. V červenci si alespoň podle monitoringu meziročně polepšila i rádia (+2,5 %) – v jejich případě jsou ale mapovány jen národní kampaně.
Meziroční srovnání výdajů do médií
Vývoj mediálních investic v roce 2012
Zdroj dat: Admosphere
Pozn.: Internet: monitorovány jen display kampaně, Rádio: monitorovány jen národní kampaně