Atmedia dosáhla v srpnu 3% podílu v 15-54
Mediální zastupitelství Atmedia dosáhlo v srpnu 3% hranici podílu na sledovanosti ve skupině 15-54 let. Ve srovnání s obdobím před začátkem prádznin, tj. měsícem červnem, to představovalo nárůst o 24 %.
V průběhu druhého prázdninového měsíce dokonce v některých dnech překonal 4% podíl. Zásluhu na tom měl především pokračující růst sledovanosti hudební televize Óčko a divácky úspěšné filmy odvysílané na stanici Film+.
Největším skokanem ve sledovanosti mezi stanicemi z portfolia byl v srpnu Sport1, který v některých dnech pokořil půl procentní podíl na celodenním televizním publiku a to především díky meziměsíčnímu ztrojnásobení podílu na sledovanosti mezi mladými diváky 15 až 24 let. Stanice bodovala s fotbalovými přenosy předkol MS 2014 a španělské La Ligy, přičemž nejsledovanější zápas Čechů proti Ukrajině dokázal přilákat 1,8 % dospělých diváků sledujících v daném čase televizi.
-mav-