ČSOB podporuje investiční a spořící produkty
Nová podzimní kampaň ČSOB, která je zaměřena na investice a spoření, propaguje především zajištěné fondy spolu s výhodným spořením.
Kampaň, jejíž tváří je Nelly Kudrová, profesionální lezkyně a dlouhodobá klientka ČSOB, odstartovala v týdnu od 17. září.
„Pomocí kampaně se snažíme oslovit i nové klienty bez zkušenosti s investováním. Chceme je například seznámit s možností investovat už od malých částek. Jedním z fondů, které v kampani propagujeme, je nový fond Optimum fund ČSOB Potravin a nápojů 1. S Nelly Kudrovou pokračujeme v konceptu bohatství našich klientů,“ říká Tomáš Brych, ředitel marketingové komunikace ČSOB.
Kampaň bude podpořena formou ATL i BTL. V TV poběží po 6 týdnů 30sekundový spot, dále bude doplněna o print, internet, outdoor a o komunikaci na pobočkách formou plakátů a letáků.
Souběžně s touto kampaní ČSOB spouští podporu aktuálního Plánu na penzi. Cílem je nejen informovat o novince – pojištění schopnosti spořit –, ale zároveň připravit klienty na penzijní reformu a představit ČSOB jako experta na 2. pilíř penzijní reformy (důchodové spoření).
Kampaň k Plánu na penzi bude podpořena on-line kampaní, odkazující na webové stránky věnující se důchodové reformě www.plannapenzi.cz, a POS materiály na pobočkách.
-kch-