O2 spouští rozsáhlou kampaň na Extra výhody

čtvrtek, 06. září 2012, 07:25 Reklama MediaGuru

Společnost O2 ve své aktuální kampani představuje nový koncept věrnostního programu – Extra výhody.

O2 podpoří nadlinkovou kampaní nový věrnostní program Extra výhody, který je nabídnut všem zákazníkům O2 Telefónica bez ohledu na službu, již využívají. Tradiční věrnostní kartu v něm nahrazuje mobilní telefon, díky kterému může zákazník čerpat výhody jen prostřednictvím unikátního kódu v SMS zprávě.

Pro zákazníky O2 je v současné chvíli připraveno až 100 výhod na téměř 700 místech České republiky, mimo jiné u McDonald's, v kinech CineStar, u benzínových stanic Agip či v obchodech C&A.

„Pro majitele chytrých telefonů jsme navíc připravili speciální mobilní aplikaci, která usnadňuje čerpání výhod – umožňuje filtrování nabídek podle momentální potřeby, například jen na jídlo nebo zábavu. Aplikace také ukáže zákazníkovi cestu k jeho výhodě na mapě,“ říká Jiří Dvorjančanský, ředitel marketingu společnosti Telefónica Czech Republic.

Mobilní aplikace O2 Extra výhody je k dispozici pro všechna zařízení s operačními systémy Android a iOS. Verze pro chytré telefony se systémem Windows Phone bude ke stažení od 10. 9. Nainstalovat si ji může i zákazník konkurenčních operátorů, který od O2 využívá například domácí internet.

Kampaň Extra výhody poběží v kompletním media mixu. Již tento týden je k vidění v outdooru.

O2 Extra výhody - outdoor

V pondělí 10. září bude nasazena v televizi a v tisku. Televizní spoty pracují s kreativní myšlenkou mobilního telefonu, který představuje bránu do světa Extra výhod. Spoty produkovala agentura VCCP a režíroval je Dael Oates. Spoty se natáčely v Praze v srpnu 2012.

Printové vizuály pracují s motivem mapy a „pinpointu“ – ukazatele míst, kde všude mohou zákazníci své výhody čerpat.

O2 Extra výhody - printové vizuály

Dále bude kampaň doplněna on-line reklamou, komunikací na sociálních sítích Facebook a Twitter a webovou stránkou www.o2extravyhody.cz, který vyvinula společnost Et netera. Koncept, uživatelské prostředí a grafiku webu dodala agentura Motion Media, jež se rovněž podílela na vývoji zmíněné aplikace O2 Extra výhody pro chytré telefony.

Vedle toho je v plánu do kampaně zapojit i netradiční ambientní média a další sociální sítě. Vzhledem k tomu, že se jedná o propagaci dlouhodobého programu, bude kampaň pokračovat kontinuálně a do budoucna v různých formátech obměňována.

-kch-