Raiffeisenbank spustila nadlinkovou kampaň „Díky“

úterý, 11. září 2012, 07:30 Aktuality MediaGuru

Raiffeisenbank v rámci své nové strategie připravila pro své klienty na podzim řadu novinek, které budou komunikovány nadlinkovou kampaní. „Novinky budeme představovat postupně, k největším změnám dojde u eKonta, představíme rovněž nové kreditní karty a již máme dokončenou aplikaci pro chytré telefony, která nabídne oproti současné nabídce zajímavé nové služby,“ uvedl výkonný ředitel Raiffeisenbank zodpovědný za retail Jiří Čapek.

Komunikaci spojuje jednotná linka „Díky“, jež vyjadřuje, že díky produktům Raiffeisenbank získá klient mnoho výhod. Již nyní je k vidění kampaň na eKonto, která běží od začátku září v televizi, na internetu a v outdooru, umístěném v blízkosti poboček společnosti. V této fázi slovíčko „Díky“ představuje především slevu 1 % na sazbě hypotéky na bydlení nebo bonus 1 % sazby na spořicí účet.

V TV spotu je využit motiv vynálezců bratrů Montgolfierů, závěr spotu střídá jednu ze dvou výše zmíněných výhod. Na plakátech jsou pak oba benefity uvedeny společně.

-kch-