Mediaresearch spouští web o TV měření Peoplemetry.cz

úterý, 16. října 2012, 09:35 Aktuality MediaGuru

Výzkumná společnost Mediaresearch představila v úterý nové webové stránky věnované otázkám výzkumu měření televizní sledovanosti. Webové stránky s názvem www.peoplemetry.cz chtějí být zdrojem informací zejména pro neodbornou veřejnost.

Webové stránky představila novinářům agentura Mediaresearch za účasti předsedkyně představenstva společnosti Terezy Šimečkové a generálních ředitelů TV stanic – Petra Dvořáka (Česká televize) a Marka Singera (TV Prima), který je zároveň prezidentem ATO. Oba představitele si Mediaresearch vybrala jako kmotry nových stránek, zástupci TV Nova nebyli pozváni.

"Věřím, že web přispěje k transparentnosti televizního trhu," uvedl Petr Dvořák. Marek Singer je přesvědčen, že webové stránky pomůžou zejména širší neodborné veřejnosti k pochopení toho, co televizní data znamenají.

„Po celých 10 let, kdy sledovanost měříme, se potýkáme s tím, že vysvětlit informace o peoplemetrech není jednoduché, a to ani v okruhu našich klientů a obchodních partnerů,“ uvedla Tereza Šimečková.

Web vysvětluje za pomocí ilustrací a videí, jak vznikají data o měření sledovanosti, jaké funkce má peoplemetr, objevují se na něm také některé přehledy výsledků za uplynulé měsíce a ostatní potřebné informace k projektu televizního měření.

Animace vývoje podílů TV stanic

-mav-