Plátno ovládané hlasem vyhrálo Grand Prix Flema 2012

pátek, 19. října 2012, 01:45 Marketing, Reklama MediaGuru

Hlavní cenu letošního ročníku soutěže mediální kreativity Flema 2012 získala slovenská agentura Starmedia za kampaň pro Samsung.

Slovenská agentura Starmedia bodovala na letošním ročníku soutěže mediální kreativity Flema 2012, kterou pořádá společnost Flemedia. Soutěži letos dominovaly spřízněné agentury Starmedia (Slovensko), její dceřiná firma Digita.sk a Starcom MediaVest (ČR). Inovativním klientem roku byl vyhlášen Kraft Foods, což znamená ocenění zejména pro mediální manažerku firmy Michaelu Lavičkovou.

Za launchovací kampaň Smart TV od Samsungu si Starmedia odvezla vítězství v hlavní kategorii Grand Prix a také ve své "hlavní" kategorii - nejlepší využití kinoreklamy. Kampaň spočívala v přenesení vlastností televizoru Smart TV, jenž lze ovládat pomocí gest a hlasu, na promítací plátno v kině. Návštěvníci kina tak před spuštěním filmové nabídky díky domluvenému divákovi v sále získali dojem komunikujícího plátna.

Agentura Digita.sk byla za podobný nápad v kampani pro Samsung oceněna v kategorii digitálních médií. Přišla s bannery ovládanými hlasem a se zcela novými mediálními formáty.

V kategorii nejlepší využití TV si nejvyšší uznání odnesla agentura Starcom MediaVest za kampaň pro Milku "Jemnometr". Ve spolupráci s Prima family se v pořadu Top Star magazín objevila zcela nová rubrika Jemnometr, která hodnotila jemnost chování celebrit.

Cena za nejlepší využití tisku patří agentuře MediaCom Praha a klientovi Volkswagen za prezentaci nového modelu VW Passat. Pro ni byla využita speciální stříbřitá fólie, která sloužila jako přebal tituní strany Hospodářských novin.

V outdoorové kategorii si vedla nejlépe agentura Starcom MediaVest a její kampaň pro Fidorku. Konzument pohybem  směrem k prodejnímu regálu aktivoval zařízení s reprodukcí uložených vzkazů.

Porota letos nenašla vítěze v kategorii nejlepší kampaň, a proto si zlato neodnesla žádná kampaň.

V kategorii nejlepší malá kampaň uspěla agentura Universal McCann a její "chrochtací" kampaň pro ING Penzijní fond. Hlavní slogan kampaně "chrochtat si blahem" byl zapracován zejména do rádiového vysílání. Dua Mareš-Hezucký, Andrew a Nasty či Libor Bouček si tak ve svých pořadech “chrochtali blahem”.

Přehled všech vítězů Flemedia awards 2012

Nejlepší využití TV

Milka – Televizní jemnometr - Starcom Media Vest Group (cz)

Nejlepší využití tisku

VW Passat - Nedostanete druhou šanci udělat první dojem - MediaCom Praha (cz)

Nejlepší využití rádia

BeBe Dobré ráno - Prebuď v sebe rytmus s BeBe Dobré Ráno - STARMEDIA Co. (cz+sk)

Nejlepší využití OOH

Fidorka – vykutálená Fidorka - Starcom Media Vest Group (cz)

Nejlepší využití digitálních médií

SAMSUNG - Samsung Smart TV - digita.sk (cz+sk)

Nejlepší využití kinoreklamy

Samsung - Budúcnosť SMART TV je tu - STARMEDIA Co. (sk)

Nejlepší malá kampaň

ING Penzijní fond - Chrochtejte si blahem i v penzi - Universal McCann (cz)

Grand Prix

Samsung - Budúcnosť SMART TV je tu - STARMEDIA Co. (sk)

Inovativní agentura

1. Starmedia

2. Starcom Media Vest Group

3. MediaCom Praha a digita.sk

Inovativní zadavatel

1. Kraft Foods

2. Samsung Electronics Czech and Slovak

3. ING pojištovna

Všechny kampaně - včetně těch, které se dostaly na shortlist - je možné zhlédnout zde.

-mav-