Prodej magazínu Forbes dosáhl v září 14 tis. kusů

pondělí, 15. října 2012, 14:18 Aktuality MediaGuru

Zářijový průměrný prodaný náklad magazínu Forbes dosáhl podle sdělení vydavatele v průměru necelých 14 tis. výtisků (13 942). Údaj zatím není auditován kanceláři ABC ČR.

Jde tak dosud o nejvyšší průměrný prodej měsíčníku, jehož prodaný náklad se zatím  pohyboval na úrovni 11 tis. výtisků.

Podle šéfredaktora magazínu Petra Šimůnka se o zářijový výsledek zasloužil zejména vysoký prodej na stáncích, který dosáhl 8 799 kusů, a rovněž nárůst počtu předplatitelů. Těch bylo ke konci září 3 143, zbytek tvoří ostatní prodej pro Letiště Praha a další velké klienty.

Český magazín Forbes vydává vydavatelství Business Consulting&Media, které ho vydává také na Slovensku. V Česku titul vychází od loňského listopadu.

Magazín o byznysu a ekonomice přebírá ve své české edici zhruba 30-40 procent obsahu z amerického a celosvětového vydání, přes šedesát procent však tvoří zprávy z českého byznysu. „Dali jsme si za cíl představovat úspěšné a poctivé české podnikatele, ukazovat pozitivní příklady a zdá se, že o to je evidentní čtenářský zájem,“ komentuje Šimůnek.

Forbes má k dnešnímu dni 24 mezinárodních mutací, posledním přírůstkem byl v září letošního roku Forbes Mexico. Už příští rok by měl dosáhnout počtu čtyřicet.

-mav-