Tullamore Dew POP od Dago

středa, 31. října 2012, 07:00 Aktuality MediaGuru

Při příležitosti uvedení nové lahve irské whisky Tullamore DEW a v kontextu dalších marketingových aktivit spojených s tímto launchem, navrhla společnost DAGO POP médium prezentující novou láhev Tullamore DEW v prostředí prémiových barů. Zadavatelem byla společnost Stock Plzeň Božkov, která tuto značku distribuuje.

DAGO navrhlo originální piedestal vyrobený z masivu dubu – identického materiálu, z něhož jsou vyrobeny sudy, v nichž část této whisky zraje. POP prvek byl současně osazen masivním plexi blokem a LED osvětlením zajišťujícím prosvícení samotné lahve, rozsvícení hrany plexi podložky a zároveň loga situovaného na čele dřevěného fundamentu.

POP nástroj tak podporuje vizibilitu nové lahve s Tullamore DEW na barech a zároveň reflektuje image značky.

-kch-