TV pohoda vychází 7 let, atakuje hranici 200 tisíc

pondělí, 01. října 2012, 07:20 Aktuality MediaGuru

Magazínu TV pohoda, který vychází jako televizní týdeník ve vydavatelství JIK 05, se sedmý rok od zahájení vycházení daří zvyšovat celkový distribuovaný náklad. Ten za letošní období prvního pololetí dosáhl necelých 200 tis. výtisků (193 230).

Týdeník je distribuován jak ve volném prodeji (tištěný náklad 77 tis. kusů), tak je vkládán do regionálních týdeníků – celkem 21 regionálních titulů a dvou celostátních.

Podle dat Media projektu dosahuje průměrná čtenost týdeníku necelých 400 tis. čtenářů (393 tis., 1. pol. 2012).

Přestože titul vznikl v roce 2006 jako solitérní produkt vydavatelů Jiřího Kašpara a Petra Tučka (dřívější zaměstnanci společnosti Astrosat) a není tedy spjat se zahraničním kapitálem, jako jednomu z mála titulů na českém tiskovém trhu se mu vyhnul klesající náklad.

Vývoj prodaného/celkově distribuovaného nákladu, TV pohoda, 2006-2012 v ks

Zdroj: ABC ČR

-mav-