Zahájila agentura trnd WOM kampaní pro Philips
Philips zahájil s podporou Word-of-Mouth (WOM) marketingu kampaň na podporu elektrického zubního kartáčku Philips Sonicare DiamondClean a produktové řady Sonicare. Kampaň připravila nová agentura trnd.
Cílem kampaně je zvýšení osobní zkušenosti s produkty Sonicare a zvýšení povědomí a generování skutečných spotřebitelských ohlasů na internetu.
Obdobnou kampaň má Philips i v Maďarsku.
Úkolem účastníků kampaně je:
- Používat a zkoušet kartáček a následně se dělit o své zkušenosti s přáteli a známými.
- Zkoušet náhradní hlavice kartáčku společně se svými přáteli a známými.
- Sdílet zkušenosti s co nejvíce lidmi na internetu jako online reportéři značky Philips Sonicare DiamondClean.
- Psát zprávy s názory na hodnocení produktu na portály, vlastní blogy a sociální sítě.
Stránky kampaně zde.
-mav-