Zahájila agentura trnd WOM kampaní pro Philips

středa, 10. října 2012, 07:59 Aktuality MediaGuru

Philips zahájil s podporou Word-of-Mouth (WOM) marketingu kampaň na podporu elektrického zubního kartáčku Philips Sonicare DiamondClean a produktové řady Sonicare. Kampaň připravila nová agentura trnd.

Cílem kampaně je zvýšení osobní zkušenosti s produkty Sonicare a zvýšení povědomí a generování skutečných spotřebitelských ohlasů na internetu.

Obdobnou kampaň má Philips i v Maďarsku.

Úkolem účastníků kampaně je:

  1. Používat a zkoušet kartáček a následně se dělit o své zkušenosti s přáteli a známými.
  2. Zkoušet náhradní hlavice kartáčku společně se svými přáteli a známými.
  3. Sdílet zkušenosti s co nejvíce lidmi na internetu jako online reportéři značky Philips Sonicare DiamondClean.
  4. Psát zprávy s názory na hodnocení produktu na portály, vlastní blogy a sociální sítě.

Stránky kampaně zde.

-mav-