Agentura Lowe Praha vyhrála Jihlavanku

pondělí, 19. listopadu 2012, 14:42 Aktuality, Reklama MediaGuru

Agentura Lowe Praha vyhrála výběrové řízení na aktivaci značky Jihlavanka v roce 2013. Cílem projektu je zvýšit okruh loajálních zákazníků a přilákat nové spotřebitele. Vítězný koncept byl vybrán z tříkolového výběrového řízení, kterého se účastnilo sedm agentur.

„Agentura Lowe nás přesvědčila svým konceptem pro aktivaci značky Jihlavanka v roce 2013. Tento koncept dle našeho názoru nejen velmi dobře rozvíjí hodnoty značky Jihlavanka, ale zároveň pomůže splnit v roce 2013 naše obchodní cíle,“ říká brand manager značky Jihlavanka Lenka Šíšová z Tchibo Praha.

Jiří Žižka, Strategy Planning Director agentury Lowe Praha, k tomu dodává: „Snažili jsme se využít současné brand platformy ,poctivé kávy‘, ale posunout ji trochu dál, protože se domníváme, že v současné komunikaci značky není dostatečně využit celý její potenciál.“

-kch-