Aukro komunikuje v kampani s novým sloganem
Obchodní portál Aukro uvádí novou kampaň, jejíž součástí je i nový slogan „Je tu vše. I díky vám.“, který vychází z nově nastavené komunikační strategie. Tématem kampaně jsou „Poklady z první i druhé ruky“.
„Chtěli jsme vystihnout unikátnost Aukra, která spočívá v tom, že na jednom místě najdete aukce a bazarové zboží i aktuální novinky,“ vysvětluje Milan Duda, manažer marketingové komunikace Aukra.
Nový koncept komunikace značky vznikl ve spolupráci s agenturou Comtech na základě výzkumu, který realizovala agentura Insiqua. Z B2C segmentu Aukro přesouvá svou pozornost zpět na segment C2C a na menší podnikatele, kteří tvoří unikátní obsah Aukra.
Podzimní kampaň Aukra je v porovnání s loňskou předvánoční komunikací menšího rozsahu, ale i tak běží v OOH, printu a na internetu, kde je doplněna o dárkového rádce s názvem Telepatický dárkový aukrobot.
Vizuály podporují klíčové kategorie zboží, kterými jsou móda, elektro a dětské zboží.
-kch-