Aukro komunikuje v kampani s novým sloganem

sobota, 10. listopadu 2012, 18:52 Aktuality, Reklama MediaGuru

Obchodní portál Aukro uvádí novou kampaň, jejíž součástí je i nový slogan „Je tu vše. I díky vám.“, který vychází z nově nastavené komunikační strategie. Tématem kampaně jsou „Poklady z první i druhé ruky“.

„Chtěli jsme vystihnout unikátnost Aukra, která spočívá v tom, že na jednom místě najdete aukce a bazarové zboží i aktuální novinky,“ vysvětluje Milan Duda, manažer marketingové komunikace Aukra.

Nový koncept komunikace značky vznikl ve spolupráci s agenturou Comtech na základě výzkumu, který realizovala agentura Insiqua. Z B2C segmentu Aukro přesouvá svou pozornost zpět na segment C2C a na menší podnikatele, kteří tvoří unikátní obsah Aukra.

Podzimní kampaň Aukra je v porovnání s loňskou předvánoční komunikací menšího rozsahu, ale i tak běží v OOH, printu a na internetu, kde je doplněna o dárkového rádce s názvem Telepatický dárkový aukrobot.

Vizuály podporují klíčové kategorie zboží, kterými jsou móda, elektro a dětské zboží.

-kch-