Česko čte dětem nejlepší prospěšnou reklamou

pátek, 23. listopadu 2012, 07:49 Aktuality MediaGuru

Kampaň Celé Česko čte dětem ovládla soutěž o nejlepší česko-slovenskou veřejně prospěšnou reklamu Žihadlo 2012. Projekt, jehož cílem bylo upozornit, jak velký význam má pro děti pravidelné čtení, zvítězil v kategorii "tištěná reklama" a "televizní spot".

V kategorii internetových projektů zvítězila kampaň "Rok jinak 2012", v níž Nadace Vodafone ČR dala šanci profesionálům z různých oborů, aby strávili jeden rok prací pro neziskovou organizaci.

V sekci rádiových spotů vyhrála kampaň "Čistá řeka Sázava" společnosti Posázaví.

Cenu veřejnosti, která se letos udělovala poprvé, získal projekt Respekt obecně prospěšné společnosti Domov Sue Ryder ve spolupráci s Arnold Prague.

Porota letos hodnotila 74 kampaní od 42 společností, což je za šestiletou historii soutěže rekord. Loni se do soutěže přihlásilo 23 společností. "Vysvětluji si to celkově větším povědomím o soutěži a její rostoucí prestiží," uvedl Šedivý. Velký počet letošních kvalitních kampaní podle něj odráží schopnost neziskových organizací přizpůsobit se ztíženým finančním podmínkám, v nichž v současné ekonomické krizi fungují.

Soutěž Žihadlo vznikla v roce 2007 a je jedinou v Česku, která hodnotí veřejně prospěšné kampaně realizované neziskovými organizacemi.

-čtk-, -mav-