ČNB slaví kampaní 20. výročí české koruny

sobota, 10. listopadu 2012, 10:11 Aktuality MediaGuru

Česká národní banka spouští u příležitosti 20. výročí vzniku české koruny projekt makroekonomického vzdělávání mládeže spojený s interaktivní vzdělávací výstavou v šesti městech, kde sídlí její pobočky. Agentura Mark BBDO při této příležitosti připravila a realizovala koncept unikátní výstavy a doprovodné komunikační kampaně, která se soustředí kolem internetové stránky www.chranimekorunu.cz a související stránky na sociální síti Facebook.

„Celý projekt vznikl u příležitosti dvacetiletého výročí vzniku české koruny a má za cíl podpořit zájem o ekonomické vzdělávání zejména u mladé generace, rozšířit všeobecné povědomí o českých platidlech a jejich ochranných prvcích a přiblížit roli centrální banky v ekonomice,” říká Marek Petruš, ředitel komunikace České národní banky.

To, co ČNB dělá, se děti i dospělí dozvědí zábavnou a hravou formou na výstavě „20 let chráníme českou korunu“, pro kterou Mark BBDO připravila 6 interaktivních panelů s 5 elektronickými hrami.

První výstava začíná 6. listopadu v Ostravě a v průběhu sedmi měsíců postupně navštíví Brno, Ústí nad Labem, Hradec Králové, Plzeň a České Budějovice.

Martin Vejdovský, Account Director agentury MARK BBDO k tomu říká: „Celý projekt je na našem trhu výjimečný jak koncepcí komunikace a vzdělávání pomocí her, tak i výtvarným zpracováním, které vychází z kreslené komiksové podoby. Ta je důsledně držena ve všech materiálech od výstavních panelů po záložku do knihy. Na druhou stranu hry na dotykových obrazovkách a komiks jsou věci, které dnešní mládež zajímají a baví a pro nás to byla při přípravě konceptu jasná volba. Jsme velmi rádi, že byl náš klient velmi otevřený a panovala mezi námi důvěra, díky které mohl být tento koncept realizován.”

Na realizaci výstavy se pod supervizí agentury MARK BBDO podíleli ilustrátor Štěpán Lenk a firma Starý&Starý. Programování her, web stránky a aplikací zajišťovala firma Sinfin.

-kch-