GfK dokončilo sloučení aktivit v ČR a na Slovensku

pátek, 02. listopadu 2012, 06:10 Aktuality MediaGuru

Ve čtvrtek 1. listopadu ukončila výzkumná agentura GfK poslední fázi sloučení svých obchodních činností v České republice a na Slovensku. Podle vyjádření agentury tím reaguje na aktuální situaci na trhu jak na krátkodobé, tak i na střednědobé vyhlídky ekonomického vývoje v obou zemích.

Výkonný ředitel GfK Czech a GfK Slovakia Martin Mravec situaci komentuje: „Náš záměr vytvořit ideální výzkumnou agenturu, která bude efektivně fungovat a poskytovat servis nejvyšší kvality klientům v Čechách a na Slovensku s plnou specializací sektorů a s nasazením expertů dnes nabírá finální podobu. Přeshraničně jsme spojili síly, realizovali jsme důkladnou selekci a optimalizaci zdrojů, připravili speciální nabídky pro klíčové klientské skupiny s nasazením nejnovějších nástrojů GfK. Našim klientům se snažíme zajistit insight, akční výstupy a jistotu spolehlivého partnera, který pomáhá tvořit úspěšnou budoucnost. V tomto roce jsme několikrát zaváděli inovace, které šetří čas, poskytují ještě komplexnější informace a posouvají nás a klienty vpřed.“

Slučování obchodních aktivit s sebou nese i snižování stavů. Od 1. ledna 2013 bude mít společný top management pouze čtyři členy. Počet zaměstnanců se snížil i v senior managementu.

Společnosti GfK Czech a GfK Slovakia spojily své síly v lednu 2012 a pracují pod jednotným managementem v čele s výkonným ředitelem Martinem Mravcem. Tato iniciativa souvisí s přijetím nové globální strategie GfK s názvem Own the Future (Budoucnost ve vlastních rukách), která klade důraz na strategický rozvoj klíčových regionů. Globální strategie skupiny GfK byla oficiálně ohlášena na jaře 2011 a má za cíl posílit značku GfK na globální a regionální úrovni.

-kch-