Nova plánuje doplňkově využít reklamní aukce

pátek, 16. listopadu 2012, 07:30 Aktuality MediaGuru

TV Nova plánuje v příštím roce při prodeji reklamního prostoru doplňkově využít aukční způsob. Na dnešní konferenci Forum Media to řekl obchodní ředitel CET 21 Jan Vlček.

"Zatím nevíme, v jaké části roku k tomu přistoupíme," uvedl Vlček s tím, že komerční jednička by systém mohla využít například v době velkého zájmu o televizní prostor. Vlček upozornil, že aukční způsob bude jen doplňkem ke standardní obchodní politice. 
Tu příští rok na hlavním kanálu Nova obohatí novým pásmem super prime-time, ve kterém bude v čase od 19:30 do 21:30 výrazně omezen reklamní prostor. Nové pásmo má zajistit vyšší efektivitu reklamních spotů, což se odrazí v jejich ceně.

TV Nova zároveň při sestavení ceníku reklamy po vzoru minulých let primárně zohlední skupinu diváků v kategorii 15 až 54 let místo letošních 15+.

-čtk-