Škoda připravuje spot na kompletní modelovou řadu

středa, 14. listopadu 2012, 10:43 Reklama MediaGuru

Škoda v Praze natáčela spot na všechny své modely, které jsou aktuálně na trhu. K vidění by měl být začátkem příštího roku.

Nová reklama značky Škoda má za cíl představit její kompletní modelovou řadu. Je natočena formou krátkých příběhů, z nichž každý se pojí k jednomu ze sedmi modelů, čímž je umožněno případně využít jen některé časti příběhu pro reklamu na vybraný model.

Zatímco Octavia je spojena s novomanželským párem, Fabia na své palubě vozí hasiče a u Citigo je podtržen jeho městský image představitelkami subkultury K-pop neboli korejského popu. Z dalších prezentovaných modelů je k vidění Roomster, Yeti, Superb a Rapid.

Jednotlivé příběhy jsou propojeny postavou hlavního hrdiny, který dopředu netušil nic jiného než to, že točí pro značku Škoda. Tím byl připraven prostor pro improvizaci, ve kterém mohl herec reagovat na vzniklé situace co nejpřirozeněji. Jeho reakce snímalo v reálném čase celkem 48 kamer, které byly umístěny v interiéru i exteriéru auta. Ke spolupráci byl přizván i štáb populárního pořadu Top Gear. Zajímavostí je, že při natáčení bylo využito i speciální auto s ramenem na střeše, tzv. Russian Arm, které zaručuje mimořádnou stabilitu obrazu. V Evropě existuje pouze ve třech exemplářích.

Globální spot se natáčel po dobu šesti dní v Praze, kdy vzniklo 2 880 minut záznamu, proběhlo 25 plánovaných explozí a bylo použito 83 plyšových medvídků. Spot režíroval Kit Lynch-Robinson.

Kreativní koncept pochází od britské agentury Fallon, produkci zajišťovala česká agentura Savage.

-kch-