Star Wars jako reklamní hvězdy

pátek, 23. listopadu 2012, 07:39 Reklama MediaGuru

Darth Vader, Luke Skywalker, princezna Leia, Han Solo či ewoci, ti všichni si již zahráli svůj part v reklamě. Hvězdné války mají reklamu jednoznačně na své straně.

Při nedávném prodeji společnosti Lucasfilm za čtyři miliardy dolarů firmě The Walt Disney Company nejde nevzpomenout na Hvězdné války a jejich nezastupitelnou roli ve světové kinematografii. Vesmírnou ságu, která byla natočena ve dvou sériích, tak čeká nová etapa její existence.

Za svou již více než 30letou historii mají Hvězdné války a jejich hrdinové mnohé za sebou. Z jejich celosvětové slávy těží i reklama, která ráda obsazuje hrdiny z celého vesmíru, a to nejčastěji z Temné strany Síly.

Kdo by mohl zapomenout loni nejsdílenější virál s malým Darth Vaderem, který se úporně snaží použít svou sílu na vše kolem. Nakonec s tajným přispěním dálkového ovládání uspěje u Passata Volkswagen. Kreativně se na kampani podílela americká agentura Deutsch.

Stejná agentura opět pro Volkswagen využila tematiku Hvězdných válek i letos, kdy nechala známou melodii zaštěkat smečku psů.

U příležitosti Mistrovství světa ve fotbale v roce 2010 vešla sportovní značka Adidas spolu s fotbalovými a hudebními hvězdami do „intergalaktického“ baru. Přímo vedle sebe tak popíjeli pivo David Beckham, Daft Punk, Snoop Dogg, Franz Beckenbauer, Noel Gallagher, Ian Brown, Jay Baruchel, Ciara a C-3PO, Han Solo či Obi-Wan Kenobi. Kampaň pochází od kreativní agentury Sid Lee Montreal.

Spike TV a americká agentura Mother zase ve své reklamě upozorňuje, jak je nebezpečné zahrávat si s Ewoky.

Jak Darth Vadera mohou ohrozit nekvalitní baterky, ukázala reklama s králíčkem Duracellem v roli nebojácného bojovníka proti temné síle.

Světelný meč se stal tématem i argentinské reklamy od agentury Savaglio\TBWA pro svítilny Atma Lite, které jsou tak silné, že se mohou pustit do boje s Temnou stranou (Fight the Dark Side).

Na sílu, tentokrát typografie, sází italská reklamní agentura H-57 Creative Station pro svou vlastní propagaci.

Vlastní verzi vesmírné ságy umožňují postavičky ze speciální edice Lego v brazilské kampani, která vznikla v rámci reklamní školy Escola Cuca v São Paulo.

Síla je s vámi...

-kch-