Zlatá pecka letos poprvé s product placementem

neděle, 11. listopadu 2012, 00:04 Aktuality MediaGuru

Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace, pořadatel kreativní soutěže Metro Zlatá pecka, vyhlásil její 18. ročník a do 16.11.2012 přijímá přihlášky v kategoriích TV spoty, rozhlasové spoty, grafika, fotografie, www a multimédia a letos poprvé i realizace product placement.

Reklamní produkty bude posuzovat porota vedená textařem a producentem Michalem Horáčkem. „Textovat písně a psát reklamní vzkazy - to má leccos společného. Předně to, že člověk má k dispozici dramaticky omezený prostor práce“, srovnává tvorbu textů pro písně a reklamu Horáček. Spolu s ním budou přihlášené práce hodnotit uznávaní profesionálové z oboru: režisér hraných filmů Jan Hřebejk, hudební skladatel Michal Pavlíček, výtvarník Pavel Koutský, střihač Jiří Brožek, fotograf Jan Pohribný, kameraman Martin Šácha, producentka Monika Kristl a mistr zvuku Jiří Klenka.

Svoji porotu bude mít kategorie www a multimédia, povede ji Tomáš Jindříšek z agentury Dark Side a zasedne v ní mj. ředitel online divize Mladé fronty Petr Bednář nebo výkonná ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová.

Premiéru má letos nová kategorie realizace product placement a jejich ukázky bude hodnotit také zvláštní porota vedená Štěpánem Wolde z Media One.

Zlaté pecky si odnese 20 komunikačních produktů, bude udělena i Metro Public Award, speciální inzertní cena v hodnotě 500.000 korun, o které rozhodne hlasování 20 milionů čtenářů deníku Metro ve 23 zemích světa, mediální cena MMS – vysílání v hodnotě 250.000 korun a Product placement Awards.